sobota, 15 stycznia 2011

To mi się trafiło, jak ślepej kurze ziarno... :D

Dzięki Evi za uznanie w postaci wyróżnienia Kreativ Blogger...
Ostatnio jednak czuję się bardzo NIE kreativ, ale powiedzmy, że moje poprzednie błaznowanie onetowskie zostało docenione... ;D
Rozumiem, że ja również mam nominować kolejnych "szczęśliwców".

Sprawa jest prosta - nominuję wszystkich swoich blogowych znajomych, bo bardzo Was wszystkich lubię odwiedzać.

Evi choć nagrodę już dostała - za Twoje rozstania i powroty, za Twoje małe marudzenie, za to, że jesteś sobą i piszesz to co myślisz. :)

Storczyk została nagrodzona już przez Evi, co popieram w pełni Storczyku za Twoją radość życia i mega optymizm, dobre serduszko. :)

Iw też z tego co kojarzę nagrodę ma, ale... Iwi za Twoją mądrość, ciekawe, życiowe, dojrzałe teksty. :)

Eremi - nagrodę też posiadła, jak dla mnie za różnorodność tematów, otwartość, Twoje wiersze. :)

Nika - też nagrodzona, za Twój optymizm, mądrość, radość życia, waleczność, odwagę. :)

Za to tak zupełnie od siebie WYRÓŻNIAM jako Kreatywnych Blogerów:

1. Szara - za Twój dystans do świata i ludzi, za autoironię i za to, że zawsze mnie rozbawisz i wśród minusów zawsze znajdujesz plusy. :)

2. CzarT - za to, że co tydzień uczysz mnie muzyki, otwierasz mi uszy na nowe dźwięki, wyciagasz z muzycznego zaścianka, za Twoje historyjki, mądre, ciekawe, często ironiczne spostrzeżenia, obserwacje. :)

3. Between - za Twoje gwieździste piękne wiersze, za Twoją muzykę, za Twój optymizm. :)

4. K - własciwie to Ty powinieneś dostać lanie, że się nie odzywasz a nie nagrodę, ale... Dastajesz ją za Twój romantyzm, za wiarę w ludzi, miłość, za dobroć i mądrość, optymizm, pozytywne przesłanie, które zawsze bije z Twoich słów, za Twoją "niedzisiejszość" i za to, że jestes sobą - dobrym człowiekiem w tych trudnych czasach i okrutnym świecie. :)))

Rozumiem Evi, że w związku z tym mam ujawnić 4 rzeczy, których o mnie nie wiecie.
Postanowiłam pójsć w negatywy...
1. nie cierpię jak ktoś włazi mi do sypialni, np. teściowie w poszukiwaniu kota... sypialnia, to mój prywatny teren, moje królestwo, więc wara !
2. nienawidzę papug w związku z tym nie zdradzam, gdzie kupuje fatałaszki i jakich perfum używam, bo wkurza mnie, gdy któraś z bab z pracy zara leci i celowo kupuje to samo, jak chce wyglądać identycznie jak koleżanki, to proponuję zatrudnić się w McDonald's... wiem, że sto tysięcy osób na świecie może mieć to co ja - ale niekoniecznie musi to mieć koleżanka z biurka naprzeciwko...
3. uwielbiam kanapki z wędliną, kiszoną kapustą i majonezem...
4. na kilka godzin przed każdą imprezą marudzę, że nie chcę iść i kombinuję co by się jakoś wykręcić, ostatecznie idę z miną skazańca a potem w 90% jest fajnie...

To by było na tyle... :D


13 komentarzy:

  1. Gratuluję... :)
    Uważam, że jak ona najbardziej się Tobie należy. Przyłączam się do nominacji... :)
    I czuję się zaszczycona za Twoje wyróżnienie.

    Nie wiedziałam, że ta nagroda nadal jest w trakcie realizacji. Myślałam, że to tylko sezonowe było. Znajomi przyznali mi ją 2 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję Nefer, a tak przy okazji to bardzo miło Cię będzie czytać na Bloggerze, znacznie wygodniej się tu pisze, czyta i komentuje!
    Powodzenia i dzięki za maila!:)

    p.s. wyłącz ten antyspam, Kochana, bo Cię będę o to nękać :)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A muzyka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem o co chodzi, ale dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, co by nie powiedzieć należało Ci się to wyrużnienie, gdybym wiedział o jej istnieniu to też bym Ci je nadał, jesteś jedyną osobą której czytam bloga i który mnie interesuję...owszem wiele jest ciekawych ale zwykle za długich a ja już wyrosłem z czytania lektur...poza tym jesteś ciekawą odskocznią od natłoku tych samych faktów, wiadomości i panoram..:) Dziękuję za wyróżnienie, nie obiecuję się poprawić bo wiem że to nierealne ale postaram się trochę częściej mobilizować co przy nadchodzącej wiośnie będzie trochę ciężkie:) I...moje serce się uśmiecha że widzisz mnie tak jak to napisałaś, zwłaszcza za "niedzisiejszość", w Twoich ustach wiem że to szczególny komplement:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziękuję i zapraszam po słuchawki ;o))
    Ale do tego trzeba się trochę wysilić ;o))

    OdpowiedzUsuń
  7. Eremi:
    Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i uznanie :D. Co do tego wyróżnienia to zauważyłam, że teraz przeżywa reaktywację na masową skalę... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwi coś tam wyłączyłam, nie wiem czy to o to chodziło, jeśli nie to składaj reklamację. ;D Powoli przyzwyczajam się do komentowania tutaj, jednakże to onetowskie wydaje mi się prostsze. :D
    A Beirut rzeczywiście b. fajny - ciesze się, że i Tobie się podoba. Pozdrowionka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak to o co chodzi Szara ;DDDD. Dostałaś ode mnie wyróżnienie kreatywnej blogerki, za Twe zasługi na polu walki... ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzysztof:
    Jestem w szoku, mój blog jest taki błazeński, więc to chyba z sympatii i przyzwyczajenia mnie odwiedzasz... ;DDDD niemniej jednak bardzo mi miło, cieszę się i poczytuję to za mega wyróżnienie, bo ja rzadko poruszam tematy poważne, ale nie dlatego, że nie zajmują mnie poważne kwestie, ale o smutkach i troskach nie za bardzo lubię i umiem pisać, zazwyczaj wtedy milczę, przeczekuję, zdecydowanie wolę tutaj błaznować i zapisywać śmieszne historyjki.
    Co do słów, które o Tobie napisałam - tak właśnie o tobie myślę i zdecydowanie należy to uznać za komplement. :DDD Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. No to lecę, ale ja nie wiem , czy dam radę !!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz, dasz a jeśli nawet nie to bądź dzielna w swym wysiłku ;o))

    OdpowiedzUsuń